Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje RT-TRI d.o.o., Borovec 31, 1236 Trzin (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 22.9.1997, matična številka: 1198009000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI29187443.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Dostava

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Dostava se obračunava v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Dostava izdelkov je možna samo na področju Slovenije.

Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak - pregled naročila
  2. korak - izbira načina dostave
  3. korak - izbira načina plačila
  4. korak - pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
  5. korak - zaključeno naročilo.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Oddaj naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zgodovina nakupov. V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun, ki ga boste poravnali dostavnemu uslužbencu.
  • Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja RT-TRI d.o.o.
  • Plačilna kartica (Maestro, Mastercard in Visa)
  • PayPal (plačilo preko sistema PayPal)

Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12 ure bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12 uri bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je RT-TRI d.o.o., Ukmarjeva ulica 4, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

O morebitni stvarni napaki mora kupec ponudnika obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec obvesti ponudnika o napaki preko e-maila info@instep.si skupaj z natančnim opisom napake..

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja RT-TRI d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja RT-TRI d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja RT-TRI d.o.o. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Garancijski pogoji

Garancija Ledlenser

Že vrsto let izvajamo izredne ukrepe s ciljem zagotavljanja, da vaš Ledlenser izdelek deluje zanesljivo. Če pa se pojavi izjema in se zgodi, da vaš izdelek ne deluje pravilno potem lahko uveljavljate garancijo. Če je izdelek kupljen po 10.1.2015 in je mlajši od 5 let (ali 7 let, če je izdelek registriran), vam ga bomo popravili po lastni presoji ali pa bo izdelek zamenjan z enakim ali boljšim izdelkom Ledlenser. 
Garancijski pogoji:

1.    Obseg garancije
V principu garancija na izdelke Ledlenser velja 5 let (7 let, če je izdelek registriran) od dneva nakupa. Izjema so izdelki linije »Solidline« in K-serije (razen K3). Garancija ne velja za alkalne baterije, torbice, toke, daljinske prožilce in barvne filtre ter za površinske premaze in barve. Pravilno delovanje polnilnih baterij zagotavlja 24 mesečna garancija. Garancijo se lahko uveljavlja za produkte, ki niso bili poškodovani ob uporabi, ki ni primerna za dotični izdelek. Grancije ne velja, če izdelek kaže znake poskusov samostojnega popravljanja s strani uporabnika ali nepooblaščenega serviserja. Škoda, ki lahko nastane zaradi poškodovanih baterijskih vložkov ni krita s strani garancije. Garancija pokriva zamenjave in popravila. Garancija ne pokriva možnosti vračila denarja. V primeru popravila ali zamenjave izdelka se garancija ne podaljša. 

2.    Garancijski zahtevki
Če se na izdelku pokaže napaka ali nepravilno delovanje, kontaktirajte zastopnika oz. pooblaščenega serviserja v vaši državi (RT-TRI). Ob uveljavljanju garancije morate nujno predložiti dokaz o nakupu – račun, na katerem je jasno razvidno, kdaj je bil izdelek kupljen in naziv trgovca. Stroški manipulacije, logistike oz. pošiljanja izdelka krije kupec.

3.    Garant
Izdajatelj in nosilec garancije je podjetje Ledlenser GmbH & Co. KG (Ledlenser), Kronenstr. 5 - 7, 42699 Solingen, Nemčija.

4.    Stroški
Garancijske storitve v zvezi z zamenjavo ali popravili so brezplačne. To ne velja za stroške, ki bi nastali zaradi morebitnega pošiljanja izdelka. Če vložite garancijski zahtevek in proizvajalec ali odgovorna služba za pomoč strankam po pregledu izdelka ugotovi, da ni napake ali da je garancijski zahtevek neveljaven zaradi enega od prej navedenih razlogov, si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo storitev v višini 10 €. To ne velja, če v okoliščinah niste mogli ugotoviti, da zahtevek ni veljaven. 

Garancija Leatherman

Izdelki Leatherman so zaščiteni s 25-letno garancijo. Garancijo se lahko uveljavlja za produkte, ki niso bili poškodovani ob uporabi, ki ni primerna za dotični izdelek. Grancije ne velja, če izdelek kaže znake poskusov samostojnega popravljanja s strani uporabnika ali nepooblaščenega serviserja. Garancija pokriva zamenjave in popravila. Garancija ne pokriva možnosti vračila denarja. V primeru popravila ali zamenjave izdelka se garancija ne podaljša.

1.    Garancijski zahtevki
Če se na izdelku pokaže napaka ali nepravilno delovanje, kontaktirajte zastopnika oz. pooblaščenega serviserja v vaši državi (RT-TRI). Ob uveljavljanju garancije morate nujno predložiti dokaz o nakupu – račun, na katerem je jasno razvidno, kdaj je bil izdelek kupljen in naziv trgovca. Stroški manipulacije, logistike oz. pošiljanja izdelka krije kupec.

2.    Stroški
Garancijske storitve v zvezi z zamenjavo ali popravili so brezplačne. To ne velja za stroške, ki bi nastali zaradi morebitnega pošiljanja izdelka. Če vložite garancijski zahtevek in proizvajalec ali odgovorna služba za pomoč strankam po pregledu izdelka ugotovi, da ni napake ali da je garancijski zahtevek neveljaven zaradi enega od prej navedenih razlogov, si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo storitev v višini 10 €. To ne velja, če v okoliščinah niste mogli ugotoviti, da zahtevek ni veljaven. 

3.    Izjeme
Ta garancija zajema samo prvotnega / primarnega lastnika in ne zajema zlorabe, sprememb, kraje, izgube ali nepooblaščene in / ali nerazumne uporabe vašega izdelka Leatherman. Ta garancija ne zajema dodatkov, ovitkov, potiska, barv, čiščenja ali ostrenja. Ta garancija zajema izdelke, kupljene pri pooblaščenem prodajalcu v Sloveniji. Naš garancijski program zajema orodja, kupljena samo za osebno uporabo. Ta garancija ne zajema skupnih nakupov na dražbah ali bolšjih trgih z namenom preprodaje popravljenih ali obnovljenih orodij.